sobota 23. srpna 2014

Změna? Změna!

Hi Vanilla Kids,

vítám Vás po strašně dlouhé době na svém blogu..a co je u mě nového? Kromě zážitků z prázdnin a pár kousků v šatníku i rozhodnutí, že se týden před začátkem školního roku přihlásím do nové školy. Šílenství? Možná. Ale na přírodovědně zaměřeném gymnáziu už nezůstanu ani chvíli...i když, nikdo netvrdí, že mi přestup vyjde, takže mi nakonec třeba nic jiného nezbude. Nese to s sebou samozřejmě svoje výhody, ale musím přiznat, že i přesto mám strach. Přijít do třídy, kde se už všichni znají by nemuselo být zrovna příjemné, přitom mám na staré škole pár dobrých kamarádů.Je to všechno tak narychlo, vždyť už mám koupené učebnice na starou školu..
Je ale vědecky prokázáno, že změna lidem obecně vzato prospívá..tak snad prospěje i mně.

Žádné komentáře:

Okomentovat